Privat politik

**** Dette er et eksempel*****

PrivatpolitikHos Legal Desk respekterer og beskytter vi dine

personlige oplysninger og deler dem ikke med en tredjemand. Læs vores

privatpolitik nedenfor.

Denne privatpolitik regulerer måden, hvorpå

Legal Desk ApS indsamler, opbevarer og anvender oplysninger indsamlet

fra brugere (herefter kaldet “Brugere”) af hjemmesiden www.legaldesk.dk

(herefter kaldet “Hjemmesiden”). Denne privatpolitik omfatter

Hjemmesiden og alle produkter tilbudt af Legal Desk ApS.

Personlige oplysninger


Vi kan indsamle personlige oplysninger fra Brugere på en række

forskellige måder, inklusiv men ikke begrænset til, når Brugere benytter

vores intelligente formularer i forbindelse med udfærdigelse af

aftaler, gennemfører et køb, betaler for et produkt eller andre

aktiviteter på Hjemmesiden. Brugere kan blive spurgt om navn,

e-mailadresse, postadresse, CPR-nr., og kreditkortoplysninger efter

behov. Brugere kan dog besøge Hjemmesiden anonymt, og vi vil udelukkende

indsamle personlige oplysninger fra Brugere, når de frivilligt giver

sådanne oplysninger til os. Brugere kan altid vælge ikke at give

personlige oplysninger, men dette kan forhindre dem i at benytte visse

af Hjemmesidens tjenesteydelser eller funktionaliteter.

Ikke-personlige oplysninger

Vi kan indsamle ikke-personlige oplysninger om Brugere, så snart de

besøger Hjemmesiden. Ikke-personlige oplysninger kan omfatte

browser-navn, computertype og tekniske oplysninger om Brugerens

forbindelsesmåde med Hjemmesiden, såsom styresystem, internetudbyder og

andre lignende oplysninger.

Web browser cookies

Hjemmesiden benytter “cookies” for at forbedre Brugernes oplevelse.

Brugerens webbrowser gemmer cookies på sin harddisk til

registreringsformål og til tider for at tracke oplysninger om dem.

Brugere kan vælge at sætte deres browser til at afvise cookies eller

varsle dig, når cookies bliver sendt. Brugeren skal dog være opmærksom

på, at visse dele af Hjemmesiden herefter kan have nedsat

funktionalitet.

Hvordan vi bruger indsamlet oplysninger

Vi kan indsamle og bruge Brugeres personlige oplysninger til følgende formål:

Til at gøre brugeroplevelsen mere personlig

Vi kan bruge de indsamlede oplysninger til at forstå, hvordan vores

Brugere som gruppe anvender de tjenesteydelser og ressourcer, der

tilbydes på Hjemmesiden.

Til at generere personlige dokumenter

I det omfang det er nødvendigt, kan vi bruge personlige oplysninger til at udarbejde dokumenter bestilt via Hjemmesiden.

Til at gennemføre betalinger og levering

Vi kan bruge de oplysninger, Brugeren giver om dem selv, når de

gennemfører en bestilling, udelukkende for at kunne servicere denne

bestilling. Vi deler ikke disse oplysninger med nogen andre, medmindre

dette er nødvendigt for at gennemføre bestillingen (såsom

betalingsservice).

Til at sende e-mails

Vi kan bruge Brugerens e-mailadresse til at besvare spørgsmål eller

andre forespørgsler fra Brugeren, såfremt der skulle være sådanne.

Hvordan vi beskytter dine oplysninger

Vi har indført passende processer for indsamling, opbevaring og

behandling af data for at beskytte mod uautoriseret adgang, ændring,

offentliggørelse eller destruktion af dine personlige oplysninger,

betalingsoplysninger og data opbevaret på Hjemmesiden. Følsom og privat

dataudveksling mellem Hjemmesiden og dets Brugere sker over en

SSL-sikret (secure socket layer) kommunikationskanal og er enkrypteret

og beskyttet med digitale signaturer.

Deling af dine personlige oplysninger

Vi hverken sælger, deler eller udlejer Brugeres personlige

oplysninger til andre. Vi kan dele generisk samlet demografiske

oplysninger, der ikke er forbundet til nogen form for personlig

oplysning vedrørende besøgende og Brugere, med vores

forretningspartnere, søsterselskaber og annoncører til formål, som

beskrevet ovenfor.

Tredjeparters hjemmesider

Brugere kan finde links til andre hjemmesider tilhørende tredjeparter

på Hjemmesiden (som oftest offentlige instanser). Vi kontrollerer ikke

indholdet eller links, der optræder på disse sider, og er ikke

ansvarlige for de politikker, der benyttes af hjemmesider, der linker

til eller fra Hjemmesiden. Herudover kan disse hjemmesider eller

tjenesteydelser, herunder deres indhold og links, ændre sig

regelmæssigt. Disse hjemmesider og tjenesteydelser kan have deres egne

privat- og servicepolitikker. Søgning og anden interaktion med andre

hjemmesider, herunder hjemmesider, der har links til Hjemmesiden, er

underlagt den pågældende hjemmesides egne betingelser og politikker.

Ændringer til denne privatpolitik

Vi har ret til at opdatere denne privatpolitik til enhver tid. Når vi

gør dette, vil vi ændre datoen for seneste opdatering i bunden af denne

side. Vi opfordrer Brugere til regelmæssigt at kontrollere denne side

for ændringer for at være orienteret om, hvordan vi hjælper til at

beskytte de personlige oplysninger, vi indsamler. Brugeren anerkender og

accepterer, at det er Brugerens ansvar at gennemgå denne privatpolitik

regelmæssigt og være opmærksom på ændringer.

Retten til at blive glemt

Hvis du er oprettet som bruger og ikke længere ønsker, at dine data

bliver i vores database, kan du få disse fjernet ved, at skrive til

kontakt@legaldesk.dk og angive e-mail adressen, som du bruger som login.

Din accept af disse vilkår

Ved at bruge Hjemmesiden, accepterer du denne politik og vilkår for

service. Hvis du ikke accepterer denne politik, bedes Brugeren venligst

ikke benytte Hjemmesiden. Den fortsatte brug af denne Hjemmeside efter

ændringer af denne politik vil anses for accept af sådanne ændringer.

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål vedrørende denne privatpolitik, Hjemmesidens

praksis eller dine handler med Hjemmesiden, er du velkommen til at

kontakte os på:

Legal Desk ApSTrommesalen 5, 5 tv.1614 København Vkontakt@legaldesk.dk

Denne politik er sidst opdateret den 11. juli 2017.